back to school

Det var första skoldagen efter sommarlovet idag!  Kändes rätt skönt att vara tillbaka till verkligheten! Jag hatar att bara sitta och inte göra något. Har jag för mycket tid att göra precis vad ja vill så gör jag ingenting, så sjukt konstigt funkar jag! Men i vilket fall som helst får var varken Lizette eller Cornielia där, hade hoppats på att få se dom efter hela denna långa sommar! Men turen var väl att kära Erica fanns där!

Jag är ju 9a och ska egentligen gå sista året på gymnasiet men då ja gick samhällsprogramet ett år innan jag böt till Handelsprogrammet så har jag som "börjat om" eller hur man ska säga. Men måste påpeka att det är något utav de bästa valen jag gjort i hela mitt liv! fina vänner, bra lärare och väldigt bra betyg! Från Ig till MVG! Och jag trivs verkligen i skolan, även om jag hatar att gå upp på morgonen (brukar faktiskt fråga mig själv varför jag håller på och tävlar och sånt när det är tidiga mornar;) hha)

Jag tycker det är så skönt att hösten är på väg för man blir som pånytt född. nya ideer och tankar och man sätter upp målen för skolan och man är sugen på att plugga ihop några mvgn till ;). Sedan gör det ju bara saken bättre att man fick ett jävligt bra schema! Hela våren och sommaren har vart värdelös men hösten kommer vara min tid på det här året!

Nu när specialidrott B sätter igång så ska jag göra mer ordning här i bloggen också. Men mer om det snart! För nu ska jag ut och hårdträna hästarna sedan mocka och göra fint i boxarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0