Elitsatsningsträning för Pether hos Louise Haaga

22 kommentarer den 4:e Augusti, Det är rätt bra tycker ja!'

Berättade ju som sagt att jag fick ett samtal av Louise Haaga i Lördags när jag vart och tävlade i Borlänge. Då sa hon att jag kunde få träna med vidarutveckling elitsatsnings gruppen för PM. (Pether Markne)

Hahah ja såhär står det på hennes hemsida

VIDAREUTVECKLAD ELITSATSNING

Pether Markne - Skästa Gård


Förutsättningar: Eleven ska tävla och träna på minst 1.40-nivå och med mål att etablera sig minst i den svenska eliten

Sedan kan man ju undra vad hon fått om bakfoten eftersom jag inte ens tävlar 1.40 än, har ingen aning om han kommer räcka dit heller. Visserligen tror ju Louise och Pether de. Men innan jag är där vet man aldrig vad som kan hända på vägen.

Sedan kan man ju fråga sig varför jag sitter här klockan 2 på natten och skriver det här?  Jo jag kan inte sova, vaknade för en halvtimme sedan, eller vaknade? ja har vaknat om vart annat och vridit mig som en jädra knubbsäl hela natten! Hatar att inte kunna sova. Sedan till min förskräckelse var klockan så pass lite. Hade hoppats på att natte snart var över så man slapp lida genom att inte kunna sova. ...Längtar redan till frukosten..

Imorgon, eller ja rättaresagt senare idag kommer ett inlägg om min nya häst.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ah exakt :) Man får så sjukt mkt för pengarna där faktiskt!

Sen att det är en trevlig anläggning och ett väldigt bra upplägg gör inte saken sämre.

Så tycker ABSLOUT du bör pröva :D

Skitkul! för då rider man ett pass på fre o sen två pass om dagen lör-sön. Man lär sig sjukt mkt varje gång man är där :)

Nästa kurs är ju nu 15e nån gång, anmäld dig :D

2009-08-05 @ 09:40:58
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Emma

Svara gärna på min "dagens fråga" i bloggen idag :D

/ emma

2009-08-05 @ 10:00:34
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har jobbat hos louise och vet precis vad hon fått om bakjfoten, ont om folk, och man måste ha fulla grupper för PM

2009-08-05 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0