Finaste i världen

Jag och startnummer alltså! Gud vill mig inte väl! ;) Heela året har jag haft värdelösa startnummer typ! Som sagt 2009 är inte mitt år. Men det är inte försent att vända på de än! Hösten kanske blir min del av året då? Sommaren har vart hemskt och det som såg ut att bli den enda ljusglimten på hela sommaren verkar blir den värsta.. Blir ingen resa för mig heller..

Ikväll väntas som sagt en hoppclinic för Peter Eriksson som jag ska rida på Yrroll. Pi som hade lite markarbete ska gå ennu ett dressyrpass.

Föresten åker vi till Lidköping och tävlar i slutet på Augusti. Men kom dock på att ja inte alls kan starta 135.. Missar ju min chans i Agira hoppet då.. Ååååååååååååååååååååååååååh inget stämmer just nu, såå less!!

Tur att man har världens underbaraste varelser precis utanför fönstret. Dom kan vara hur leriga, skitiga eller suriga som helst. Man blir lika glad varje gång dom kommer fram till en med öronen spätsade! MMMMMM Älskar mina bebisar!!!! Och min prins med! coach, pojkvänn,bästa vän, sambo ja kärt barn har många namn! :P




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Testa ge honom 2-3dl om dagen!

Det höjer ju energi värdet och är kalasbra om dom har lite svårt att hålla hullet.

Sen tycker jag som sagt att dom blir glansiga och fina i hårremmen av detta.

Men även Haemolytan 400 från equipe är JÄTTE bra om dom känns lite glanslösa osv, bra med järn osv så dom får sig en liten "boost" spec nu när dom ska börja sätta päls osv.



http://rebeccarichard.blogg.se/2009/august/byta-banners.html

där står det förklaring om banners :)

2009-08-14 @ 16:26:22
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Rebecca

equistro menade jag såklart haha inte equipe :p

2009-08-14 @ 16:28:05
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Jag behöver typ aldrig oroa mig för start nummer eftersom jag alltid tävlar ungponny ;)

2009-08-14 @ 20:57:38
URL: http://ridsportlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0