Pi, sjuk?

Red Pi på gramanen idag. Först var hon väldigt spänd som hon har vart på sistondet. Men sedan släppte det rätt bra! :) Märkte att hon ahde de mycket jobbigare i höger varv idag.. Red en del öpnna och förvändgalopp och flytta henne även.
när jag kom ut i stallet för ett tag sedan så stod vi och gosade då tyckte ja hon kändes lite väl varv så tempa henne och hon hade 38.. blir att tempa henne imorgonbitti med. Det har ju vart världens regnväder idag så kan tänka mig att det har satt sina spår. hon brukar ha ca 37,6 men endå. lika bra att hålla koll på det så man är på den säkra sidan. Men farligt är det inte än iaf..
Imorgon eller i övermorgon kommer min prins hem! Så nu är jag bra mycket gladare än vad ja var förut ;) elak som ja är! hehe. kanske tar vi en resa efter finalen som de verkar som ja ska rida.. Ååååh :D

Kommentarer
Postat av: ida

Sv; haha ja, men man skrattar ju ihjäl sig när man sitter på och hon hoppar sådär!

2009-08-18 @ 21:54:11
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0