Pi skiit fin i msva!!!

Har som sagt vart i Borlänge idag på deras nationella ponny tävlingar. startade msvb och msva på Pi idag. I msvbn gick vi nolla men kändes inte sådär riktigt hundra. Dock sa folk att de såg bra ut, men dom vågar ju inte direkt säga att det såg dåligt ut till en endå ;)haha. till skillnad mot på internet då är många stora i munnen! I msvan hade jag en helt annan ridning. Det var därimot en riktigt jääävla svår bana om man får säga så. Vi gick och höjde ögonbrynen runt hela banan när vi hade bangång. Måste ge lite ris till banbyggaren som annars brukar bygga väldigt bra och passande till startfältet. För det är en egenskap en banbyggare ska ha, att kunna se startfältet och bygga därefter. Menar inte att banbyggaren ska veta vad ryttarna har för resultat. Men om man byggt två klasser och hälften av startfälten i klasserna vägrat ut sig eller flygit av, ja då minskar man väl svårigheterna? Och det var just så resultaten sett ut. För den banan som var i msva var en riktig SM bana.

Så innan det var min tur (som hade startnummer 6) så hade ALLA blivit uteslutna. Men jag och Pi klarade svårigheter på banan som ja, ullis och lillan trodde skulle vara match för oss. Men nej! Vi stanna på 2an som var ett räcke, jag sov och sluta rida med benen samtidigt som jag vill hitta en distans genom att backa(?!) Snacka om ryttarmiss! Sedan var det 7an. som Ett räcke med två bommar och vattenmatta under. Men jag kom längst av oss 6 som vägrade ut oss ;) hahah Det tråkiga var bara att vi stanna på dom lättaste hindrena på banan och de sista två linjerna var perfekta för mig och Pi! Trekombination med räcke in, sedan en mur (som ja dock var orolig för) till trippel till räcke!  Jaja, jag är fruktansvärt nöjd! Eftersom banan både var svår och maxad!

Ska jag även nämna att det var 10 startande, 6 uteslutna, en nolla, en fyra felare, en tolv felare och en sextonfelare? haha Hoppas han bygger snälla imorgon!

Men jag är SÅ NÖJD med Pi endå! :P

Kommentarer
Postat av: Elin

När kommer bilderna på stallet du prata om!?=D

Ta inte så mycket utanför så att man akn se var de e, visa bara lite detaljer och hur stallet ser ut invändigt=)

Kul blogg=)

2009-08-02 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0