shopping och ridning

Nu är jag hemma efter en shopping dag med min hun Ida. Lizette kunde inte komma. men men :) Blev alldeles för mycket saker så vågar nog inte skriva här för då blir mamma galen ;) men blev iaf en kort modell mcskinn jacka, oversize kavaj, en mys tröja, lite smink, ett par skor, ett par lacktight med dragkedja och lite smycken. Nog för att det här var utanför ramarna av risport, men det var en fjuttig del av mitt liv. Nu ska jag ut och rida min älsklingar. Mamma är 10 mil bort för att hämta hö. Och ja då kan man ju undra varför vi köper hö som är 10 mil bort när vi bor i dalarna där det iprincip bara finns dalar och ängar ;) haha. Svaret på frågan vet jag dock inte! Önskar min fina prins lycka till på första träningen nere i göteborg, frölunda. Du är bäst huuuun!! Nu ska jag också försöka vara bäst och ta hand om mina bushästar.

Har lovat mig själv att inte handla mer på 2 månader nu. Alltså inte fören i november ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0