Skritt dag

Blev ingen vidare vettig eller planerad ridning idag. Meningen var att ja skulle visa johanan runt en bit men är ju så dåliga ridvägar här alltså. Ridbanan hittar hon nog iaf till eftersom hon körde fel och förbi den när hon skulle till mig ;) Dessutom börja det regna så var inte så sugen att bege mig in i skogen och röra på hästarna så blev bara skritt, okej några små steg med trav ;) haha. får ta mig ner till ridbanan och rida igenom båda hästarna imorgon. För sedan blir det att packa klart. Både utlandspackningen och packa hästsaker för väldigt tidigt på Söndag morgon åker vi till Stockholm, sedan blir vi kvar där och tar sedan flyger från Arlanda :)

Min utvärdering av veckan är nog med ett enda ord, lat! Kan inte påstå att varken ja eller hästarna utvecklats något dne här veckan. Man lär sig ju något nytt varje dag och varje pass. Men nej den här veckan har inte alls vart så innehållsrik. Tur att Johanna styr upp det nu bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0