Följ mig via bloglovin.

Frågan om Pether Markne träningen är Öppen så ja det är den :) Eller jag antar det! ;)

Såhär har jag tänkt att min blogg ska läggas upp för att det ska bli lättare att hitta i den för både min och andras skull Den här bloggen är ju faktiskt även till för min specialidrott. Inte bara att läsare ska kunna följa min och mina hästars väg till framgång och att nå de mål vi har. Sedan vill ja tillägga att jag inte skriver bloggen för att "lära" de som läser min blogg hur man tar hand om hästen på olika sätt. Det skulle kunna ha vart de för jag besitter väl en hel del kunskaper eftersom jag är där ja är idag. Men jag anser inte att jag kan förklara i ord på ett bra sätt för att folk ska förstå mig. Sedan anser jag mig alldeles för okunnig att sitta och säga hur du ska göra. Det finns både tränare och böcker av utbildade personer där man kan få en hel del information. Nej fan nu ska ja vara tyst ;)


Pi, ridsport ponnycup kval i kumla.

Måndagar: Göra en klar veckoplanering för båda hästarna (pideli-Pi & Yrroll)
Tisdagar: Ge tips om en produkt som jag kanske vill ha eller som jag hört är bra eller kanske något som jag inte klarar mig utan.
Onsdagar:Bloggtips. (såklart bara hästbloggar) Det behöver inte var nya bloggar hela tiden utan kan vara något bra som någon skrivit.
Tosdagar: Tips på något ni vill att jag ska skriva om??
Fredagar: Utvärdering av veckan.
Lördagar: Något citat som är hästtävlings relaterat.
Söndagar: Fokus på mig som ryttare. Vad har jag gjort för bra/dåligt i veckan. Vad kunde jag gjort bättre, vad behöver jag just nu för att jag ska bli bättre.

Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om ? eller något ni vill se mer av i bloggen? Vet att många vill ha bilder på när jag tränar hemma själv. Lovar, det kommer när mamma köpt batterier till vår 1990 digitalkamera ;)

Yrroll 1.30 i Avesta


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig

Låter som ett bra upplägg tycker jag :D

2009-08-24 @ 19:01:28
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Anonym

hög hand ? varför då;O

2009-08-26 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0