Hälsat på Louise H i rättvik idag :)

Lika kul varje gång man loggar in och ser massa "börja blogga igen" kommentarer. Men håller mig kort ett tag till.
Idag var jag upp till Rättvik där Louise Haaga var och hade helg kurs. Alla var jätte duktiga och var kul och se hur fin Ullis unghäst blivit. (hon som ja bruka åka tillsammans med på tävlingar med pi, klickar de för någon?) Sedan hade Mia köpt en ny häst(en från leksand som brukade tävla på samma tävlingar förut på häst) Och ja kan säga att ja blev stört kär i hästen! Dock är det mängder med jobb kvar på den men den har absolut kapacitet.

Lilla Louise gav jag en julklapp/present, eftersom hon är världens bästa tränare :) Hehe ja hatar att ge och få presenter, tycker de är pinsamt, vet inte riktigt varför. :P  Sedan så letade hon på mitt baby Pelham i hennes packning som bestod av miljoner saker i en proppad bagagelucka. Hästarna hålls fortfarande på att sättas igång och skrittar utan krav, ska göra det till mitten av nästa vecka med. Då blir det att börja grundarbeta dom i skritt.

Föresten kommer Louise till Rättvik igen vecka 2. För er som bor i dalarna och vill träna. :)

Nä nu måste ja sova. har spanska prov imorgon bitti. känns inte helt ok men tanke på att ja de senaste dagarna förgyllat med att shoppa julklappar och titta på träning:P men men MVG here i come! que tiempo es hoy? Hace friiio y nieva. hahah Godnatt innan ja spårar ;)

 Louise på Yrroll för nån månad sedan. Fin pojke va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0