Amanda

Är en 9 årig häst som är startklar 1.40 värd en halv miljon? hmm, jag skulle inte betala det. Max 170 för en sådan om jag får bestämma..

Sedan du som kommenterade att jag skrivit "bara" 125 000 eller vad det var, menar ja självklart inte att de är lite pengar för mig. Menade att hästar i sammautbildningspunkt brukar vara mycket dyrare! Helst hoppas man ju på att hitta en stjärna för 50 000 igen ;) Faktiskt en som mailade mig och sa att dom hade en stjärna som kosta däromkring och hoppades på 1.40 nästa år. Vågar man prova på en sådan. Kul om det går bra. En som lyckats med något sådant är Amanda Henne beundrar jag VÄLDIGT mycket! Tror hon tog en 6e placering i JSM på sin 7 åriga valack. Det är grymt! Inte har hon vart någon som haft framgångar på ponny heller, utan hon kom från ingenstans!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja Amanda är helt sjukt duktig! Jag läser hennes blogg varje dag :D

2009-09-22 @ 13:17:28
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0