Hemsk natt

Mamma är ju som bekant på kryssning och jag har sovit hela själv hemma i natt. Vilket inte var så jätte roligt. Hade alla hundarna inne på mitt rum och det var ju inte heller så lyckat. Sovit som en jävla gris, vaknade av att hunden Rexi satt upp previs ovanför mig så allt dregel kom i mitt ansikte, supeer mysigt! Mår som ett as idag men världens huvudvärk så låg jag och svettades och  hade ont i halsen hela natten. Ja fyfan! :(

Har iaf anmält till de två nästkommande tävlingarna nu! Så skönt att börja tävla igen för det är ju så kul! Måste väl också erkänna att morgonen innan tävlingen och påväg till tävlingsplatsen så är det inte lika kul! Jag mår alltid lika dåligt för jag är så nervös.. Tycker ju jag borde växa ifrån det där någongång då jag har tävlat i 8 år av mitt liv och ridit över 100 tävlingar. men nej så är det inte.



Kommentarer
Postat av: Åsa

svar: ja de va de :) känner du han lr? :)

2009-09-18 @ 10:31:11
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0