Ingen Pether träning

Hahah, vi hade misstagit oss om träningen idag, det var en annan grupp som skulle rida idag. Tur var väl att Louise skickade sms och sa det igår så vi inte åkte ner tidigt som vi hade tänkt att göra ;) hahha. Men det var väl också tur för då kunde jag vara med på gympan. Har missat alla gånger hitills och vi är inne på 4e lektionen nu. :O Vi hade orientering och det är fan riktigt bra. Jag, corris och erica sprang en Vg bana och vi var riktigt bra på det där för vi sprang om dem som startat 20 min före oss! Inklusive en hockeytjej i klassen ;) Banan var 3-4 km lång så fick riktigt bra med träning idag. Sedan har jag ridit båda hästarna, mös lite i skolan på ca 40 min/häst. Pi gick väldigt hård konitionsträning igår där vi träna intervaller och hon var riktigt blöt efter, fast endå lika pigg.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur mår fidelie ?

2009-09-16 @ 20:15:26
Postat av: sarah

fidelie mår bara bra :)

2009-09-17 @ 09:34:23
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0