Morgonfodringar

Det värsta med att ha eget stall/gård är morgonfodringarna :P Jag är så bortskämd så jag brukar oftast slippa undan dem men nu är mamma på kryssning så då är det bara att stiga upp. Det är egentligen inte särskilt jobbigt med själva morgonfodringen men det är jobbigt att behöva kliva upp helt nnyvaken och gå ut i kylan :P Fast sedan är det jobbigt att vänta på att herr Yrroll ska äta upp sin mat för det tar typ en halvtimme så då sitter man och inte gör någonting alls. haha

Men man får tänka att det faktiskt är ett par oskyldiga hästar som verkligen gör allt för en som stor där ute i stallet och inte bara kan gå och ta mat själv. Det är faktiskt mina bästa vänner och mina barn :)

Idag ska jag rida dressyr på båda hästarna eftersom dom har fått vart ute i skogen de två senaste ridpassen.


En gammal bild på mig och Pi från förra året.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför går du inte ut och ger hästarna mat och sen går in själv och äter frukost? :)

2009-09-18 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0