Nytt bett

Nu har jag beställt ett en rak gummipelham stång till Yrroll. Hoppas han kommer trivas med den. Kommer även rida på delta till bettet.  Visst nu shoppade jag igen, men jag hade redan planerat in att köpa ett pelham till honom. Nästa månad så åker jag och Andreas ner till pappa i sthlm så ska vi hoppa över en helg, men då tänkte jag bara shoppa till mig själv ;)



Hehe, jag och Yrroll hoppar typ en 110 i sommras ;) det var nog lite lågt tyckte han men det är alltid bra att gå ner i klasserna imellanåt, det gör jag alltid! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Absolut ! jo det gör ju det, gud vad jag vill ha en till, men jag skulle vilja hitta en att ta på foder då inte jag heller har pengar just nu... Ska du sälja Pi ?

2009-09-18 @ 16:01:39
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0