Svar på tal

Åååå Yrris går så fint just nu. Igår var han skit fin men idag var han fan finare! Tror nog allt han är finare än någonsin. Får se hur han är på Onsdag för då ska jag hem till Louise Haaga och rida:) Har gjort en tävlingsplanering nu. Har totalt 5 tävlingar på båda hästarna frma till 10 Oktober. Börjar lite lätt nästa helg men lite lägre klasser. Men då det kommer vara rätt Tuffa banor så tror jag det blir rätt bra eftersom de inte tävlat så mycket på sistondet. Yrroll går 115 & 1.20. Och Pi går bara en LA. Men eftersom det är daladerby så är det ju som sagt bra att börja med lite låga banor och tuffare.

Sedan påtal om den som tyckte jag lät som ett proffs när jag inte tyckte man skulle gå efter extriören så mycket (Så länge det inte kan komma till skada) Snacka om att det finns människor med hjärnor som sitter bak och fram. Det är väl fanimej tvärt om. Man låter väl som ett proffs om man ska springa runt och leta efter en häst som är perfekt bygd trota att man inte ska rida några speciella klasser. Medan jag som redar tävlar relativt högt tycker att psyket är det viktiga. Kan ju säga att ingen utav mina hästar någonsin vart skadade bortsett från småsår.(kommer väl få äta upp dey här sen, men säger bara som det är)

Läste även igenom kommentarerna angående SM. Där ett riktigt pucko skrivit " ÄR MAN INTE REDO ATT RIDA SM ÅRET INNAN ÄR MAN INTE DET ÅRET EFTER HELLER"  Ska man skratta eller gråta?

Kan man inte utvecklas på ett år eller? Idioter ;)

Kommentarer
Postat av: Siri

YOU GO GIRL!!!

2009-09-13 @ 16:34:07
URL: http://siriss.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Va fan? På ett år händer hur mycket som helst. Den som skrev det måste fan var pantad!

2009-09-13 @ 17:02:25
URL: http://ridsportlina.blogg.se/
Postat av: Astrid

SV: nu har jag skrivit upp några sidor på min blogg:)

2009-09-13 @ 19:53:59
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tål inte kretik;)

2009-09-13 @ 21:58:32
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Håller med dig om exteriören, en häst med perfekt exteriör kan vara urkass om den inte har någon gnista och älskar det den gör. Hellre ett gott psyke än en pedantiskt perfekt exteriör! :P

2009-09-13 @ 22:38:54
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

en del lägger så onödiga kommentarer, suck. kul att någon person inte kan stava till kritik heller, hihi. ni är bäst så de så! puss Linn

2009-09-14 @ 20:36:02
Postat av: Johanna

Men herregud, sluta klaga på henne! Tål ni inte det hon skriver så strunta i att läsa bloggen. Klart hon tål kritik men det ska vara konstruktiv kritik!

2009-09-15 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0