Blev en Jos lansink sadel.

Provade en pessoa och en Jos lansink sadel. Gillade pessoan väldigt mycket och den kändes väl bra när jag red också. Men vi valde att prova BR jos lansink "jumping" eller vad den exakt heter för att ha något att jämföra med. Jag gillade den inte alls från marken men när jag suttit upp sa jag direkt att det kändes väldigt bra. Fortsatte rida och det höll hela vägen. så valde den. Ska hämta ut den nästa Tisdag eller förhoppningsvis tidigare.

Så här skriver Österbo-hästgård om sadeln:

"Jumping"

  • Framtagen i samarbete med elitryttaten Jos Lansink
  • Sadeln har anatomiskt formad, stålförstärkt glasfibersadelbom och extra vida ullstoppade paneler
  • Mjukt säte
  • Normalstora knästöd med "air-pushsystem"

Så ser den ut med bild lånad från Österbo.

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Härligt, hoppas det blir bra med den sadeln nu :)

2010-04-19 @ 21:42:21
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0