Dags för ridning!

Hemma från jobbet! Hatar att komma hem så här sent. Fast har ju vart hemma i 40 min utan att göra något vettigt när jag egentligen behöver käka för att orka rida båda. Men nu får ja skylla mig själv och vara hungrig till ikväll när ja e klar med hästarna och får middag :P Dock kan jag ju gå in och käka precis när ja känner fört då stallet är max 20 m bort. Men då blir jag nog bara fast här! Men men, vi "hörs" sen! ska backträna Pi och rida lite kravlöst på Yrroll. dock ska jag själv fokusera mycket på min sits. Kan ge lite tips för en bättre sists senare.! Om jag glömmer får ni nog påminna mig! ;)

Haha en såååå ful bild! Men bara för att visa hur mycket han överhoppar sig själv! hindret är antingen 1.20 elle 1.30. Så han hoppar minst 1.40 på det hindret. inte konsitgt att man nästan flyger av över varje hinder nu för tiden! ;)


Kommentarer
Postat av: Lola

SV; Haha, nej!Jag har ju Corren och Inga jag hoppar på. Detta är min 4åring, nedveds halvsyster. Dressyr stammad som jag börjar hoppa in. Ingen jätte talang utan lämpar sig nog bättre i dressyren. Jag har ju

2010-04-13 @ 19:22:27
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Lola

haha, nej. just nu är dom tre. Men jag hoppas jag blir av med henne så har jag en super fin treåring påväg in:)

2010-04-13 @ 19:40:15
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Odinsilje

Keep the good works comming.

2011-04-21 @ 07:35:24
URL: http://odinsilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0