Jag tycker om mat, ibland.

Hemma från jobbet nu och väntar på lite mellanmål (alltså att kaffet ska bli klart, ingen som gör mat åt mig :P) Sedan ska det mockas, och en snabb tur på Pi. Klockan 7-8 hade vi bokat ridhuset för markarbete med Yrroll. ska faktiskt kika runt lite på internet över bra övningar :) Har lite dåligt fantasi. någon som har tips på övningar som passar Yrroll? Tänkte rida på vanligt tränsbett idag (om jag hittar det och ett träns) strävar ju efter att kunna rida med så milt bett som möjligt och varierar ofta mellan babypelham, tränsbett och ett gag. Men hästen kommer inte bli bättre igenom om jag inte kan rida han ordentligt tränsbett. Har tyvärr glömt kameran hos Andreas.. :/ Men kan ju berätta senare var jag gjort för övning.

Nu blir det mat! jag har blivit så hungrig av mig på sistonde! tur för jag försöker gå upp till 53 ;) haha försökt i ett år nu och blir väl en tiondels hekto per månad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0