kom hem 12 inatt.

HALV 12 kom vi hem inatt! ska även påpeka att anläggningen ligger 20 min från oss. haha. Ni kan ju gissa hur död jag är idag? Pi var super fin som vanligt. hoppade inge högt alls. Avslutade med att hoppa en bana som vi bara la på 1m, hoppade så högt sist vi hoppa + att hon är så tjock så ville hon skulle få leka lite. Hon gjorde det jätte bra! John tyckte även hon var en fin tjockis och påpeka att hon måste banta, men det gör hon redan ;) Får hälften av vad hon käkade förut typ. :P Men hon har fri tillgång till hö från ca 7 på morgonen till 7 på kvällen och det är väl där boven i dramat är! John tyckte även jag har fint sits vilket är roligt att höra eftersom jag för tillfället hatar min sits och har stora krav på att förbättra den. Men problemet är på Yrroll. Det är ju faktikt så att hästens typ kan försämra ryttarens sits, och så ska det väl inte vara.. eller man ska ju kunna anpassa sig till olika hästar men man ska ju inte bli sämre på en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0