Dagens

wohoo. Klockan är bara halv 10 och jag är redan klar i stallet. Har även hunnit laga middag till mig och lunchlåda för imorgon.

Dock är bara en häst riden, Pi, som var väldigt fin. Pi är en väldigt välriden ponny och alla beundrar henne och ofta mig med ;) Som utbildat henne,. Men när det kommer till galopp har jag nog vart lite väl snäll i utbildningen. Hon har alltid haft en väldigt svag galopp och blir väldigt spänd i överlinjen. Men nu har hon börjat slappna av mer och mer. Dock så tycker jag hon är alldles för gammal för att inte kunna gå riktigt ordentligt i samlad galopp. Visst hon är en ponny och de är ofta spända och heta i galopp. Men mitt mål innan September månad är att kunna rida henne ordentligt i samlad galopp. Samlad galopp en en väldigt bra övning för att stärka dem. Min häst som knappt kan det än liksom... Fy på mig. Så ja, nu ska jag jobba hårt med dressyren!

Kommentarer
Postat av: Lola

duktig du är :)

2010-08-11 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0