Filmerna


1.20 - Tycker det är lite dålig galopp men han är ju väldigt långsam också. Han kändes ju trött och tyckte det var bättre tempo dagen innan. Var väldigt nöjd med ritten igår. Men idag är ja inte lika nöjd. Jag klantar mig väldigt mycket på 7an, den han river. Sedan var jag riktigt dum, i kombinationen där jag lägger han helt fel in, men han redde ju ut det!


1.30- Den här rundan var väldigt rolig och den känns bra såhär i efterhand också! nu när jag sett filmen lite bättre så river jag faktiskt tvåan! Och inte c i kombinationen som jag trodde. :P Han kom i fel galopp där och jag tog inte tillbaka honom riktigt efter 1an som var en maffig oxer. Det var väldigt paralell för att vara hinder nmr 1!

Sedan den linjen jag river så rinner vi iväg lite efter 3-kom och flyter ut i högersvängen och jag kommer inte riktigt tillbaka och rakt på räcket. Sedan tar jag inte tillbaka lika mycket på sex som jag hade behöft så jag hade kunnat få ett framåtläge på oxern. Men löser det på linjen till 10an. sista hindret, trippeln hoppar han väldigt bra på också!
Egentligen vill man ju komma lite nära tripplar men jag red på lite väl stort och han hoppa väldigt stort på den. Så kapacitet har han verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

letar du fortfarande efter en ny storhäst? :)

2010-08-17 @ 10:27:07
Postat av: Bella (Frågestund på bloggen!)

bra hoppat

2010-08-17 @ 11:41:29
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga rundor!

2010-08-17 @ 14:29:34
Postat av: Maja (tidigare jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Va duktiga ni är =)

2010-08-17 @ 22:04:48
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0