Hemma från Cypern!

Nu är jag hemma!!! Eller ja, jag kom hem igår kväll. Men har haft skola idag till halv 4. Sedan höll ja på med skolarbeten till typ 5. Direkt när jag kom hem så gav jag hästarna knäckebröd och massa pussar! Skynda mig ta in Pi, som vart lite olydig. Klockan var ganska mycket så jag tänkte strunta i att kratsa hovarna. Men när jag sadlat fick jag så dåligt samvete. ni tror inte jag upptäcker ett sår??? Jahap. Var vara tvätta, sadla av och stoppa in henne i boxen. Tog in andra hästen och när han var klar och jag höll på att tränsa har han ett sår i mungipan!! Så det vara bara fixa iordning det och stoppa in honom i sin box. Så nu sitter jag här, inte ridit på över en vecka och inte har jag någon att rida heller..

Men nog allt har jag haft det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0