Lite bilder

Eftersom man bara såg när jag hoppa 3½ hinder utav 11 på filmen så tog jag lite stillbilder. Idag hade Yrroll väldigt bra bakben, men frambenen var inte tipptopp. ;) Hahah men jag blir aldrig nöjd som sagt.





Ser ni vilken bett jag valde?;) Här ser ni även det snygga schabraket + mössan som jag fick hemskickat av ÖSTERBO HÄSTGÅRD. Några som kommentera att det var snyggt idag. Vad tycker ni? :)

7an

Haha det var någon som kommentera förut när jag frågade om hjälp att jag gav mer eftergift förra året. Syns det att  jag tänkte på det idag?;) hahha Ibland sitter era kommentarer som iglar i min hjärna.

Samma hinder. Ingen överdriven eftergift iaf tycker jag.

Älskar såna bilder. Lycka!


Årets fulaste bild?;) hahahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersnyggt schabrak o luva!



Hade du även en t-shirt som det stod Österbo Hästgård på? :)

2010-08-15 @ 08:53:44
Postat av: Bella

snygga grejjer! vad var det för bett? inte hackamore va?

2010-08-15 @ 14:31:19
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Bellsi

sv; ehm vad är det för speciellt med det? är inte så bra på bett och så..

2010-08-15 @ 17:46:03
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0