Balltramp

Idag red jag både Pi och Yrroll barbacka, vilket det blir ganska mycket av nu på vintern. Bra att träna upp balansen också. Arbetade mycket med grunderna dvs, gas, broms, flytta m.m. Tycker de båda har vart lite olydiga på sistonde (men det beror nog mest på att jag försökt uppfostra Don så väl) Men nog allt så lyssna de bra idag! När jag skulle fixa i ordning lilla bäbisen (som Vincent 5 år kallar honom) Så såg jag att han hade ett ganska rejält balltramp :( Han var varken varm eller svullen men ömmade såklart när jag tvättade. Men efter så fick han massa pussar för han var så duktig och då blev han glad igen. Han är verkligen så himla social och så glad hela tiden! :)


"Lilla bäbisen"

Kommentarer
Postat av: julia

jättefin blogg, söta du! =D



kram<3

2011-01-01 @ 15:50:40
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Hoppas att du får ett UNDERBART 2011! =D

2011-01-02 @ 18:55:40
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0