Globen VS Göteborg

Har vart på Globen horse show varje år sedan jag var 7 år (?)till förre året. vilket innebär 10 gånger 10 år i rad. Har även ofta vart där hela helgen varav 2007(?) jobbade jag där. Vilket jag ska påpeka att jag inte gör igen då personalen var riktigt hemsk! Ska inte gå in på det mer men nog allt fick de utskällning utav min lossas mamma då och jag fick mina pengar :D mohaha. Sedan har jag även vart med på showen då Minna Telde ramlade ner med sin häst från scenen. Stod där och dansade så fint i min guldmantel! ;) Jaja det jag ville komma till är att jag aldrig vart på Göteborg horse show och hade mer än gärna åkt dit iår. Men nästa år SKA jag dit! Nu tycker jag ni alla ska ha så kul som det bara går där! jag får hålla mig till sändningarna på TV ;)


 VS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0