Hamre rk

Skulle egentligen vart och ridit på Hamres nationella tävlingar nu i helgen. Men vi kände att det blev lite tufft att gå ett meeting första tävlingen för året med dessutom lite tuffa klasser. Men jag har iallafall fått en dag för mig själv ensam hemma med alla djur, mys :) Dessutom hade mamma köpt hem choklaspudding och det tackar ju knappast jag nej till ;)

Har ridit Pi precis och hon var riktigt fin, red på pelham för första gången. Har ju endast ridit på pessoa som vart skarpt förut, annars har jag abra två och tredelade till henne. Men hon ska nog kanske få starta med pelham iår?
Får ta med mig det på första tävlingen iår och se. Hon ska ju som sagt gå la/msvb som start på året. Yrroll går ju dagen efter bara 1.20/1.30. Första meetinget blir nog i April eller Maj för honom, lääääääääääängtar!

Kommentarer
Postat av: ulrika, satsande hoppryttare

Vilken tävling blir första? I avesta finns det vell inte Msv för ponny? :P

2010-02-06 @ 16:29:17
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0