Nästa tävling blidde inte som jag trodde..

Haha tur att man har Ullis.

Det finns nämligen ingen msv b i Avesta? tog för givet att det gjorde det när det var tre klasser och och storhästarna hade 1.30? men men, man bor väl i Dalarna, vad hade jag förväntat mig? Tycker dock det är otroligt onödigt att ha en LC när det är en regional tävling? Eller det kanske är ganska bra när det är ryttare som ska börja gå över från lokal till regional nivå.

Men dalarnas ridsportförbund oroar sig ju för att alla byter till klubbar utanför länet, flyttar här ifrån och inga åker på de regionala tävlingarna? Men när det är få ryttare i länet på "högre" nivå, ja då lär man väl locka lite folk från de andra länen genom att ha attraktiva klasser med attraktiva priser?. Men dom här tänker ju inte längre än näsan räcker, eller är det bara jag som är lite sur nu? Jag gissar på en blandning av båda. Heheh ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina Warg

Läs min blogg: http://kristinawarg.blogg.se :D

2010-02-07 @ 21:39:20
URL: http://kristinawarg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0