Ridningen suger just nu.

Mamma pratade lite med Louise nyligen och blir ingen Pether Markne träning på Måndag då han ska kvala till Kentucky :)

Har ridit Yrroll nu och det gick väl inte särskilt bra idag heller. Känns nu som jag har en liten svacka i ridningen, Att jag ligger på minus. Sen kan det ju bero på att underlaget är hemskt och jag fått ridit i mörkret. Längtar till vi kan åka till något ridhus att rida. Älskar att kunna rida igenom hästarna på rätt sätt inomhus. Är ju väldigt mycket uteritt för mig och mina hästar så det är tur att man uppskattar att traska runt i ridhus ;)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Då är vi två som har en svacka nu! Har liksom fått rida ut i 2 månader så nu börjar man bli rätt less på det... :P Hästarna verkar ju inte heller uppskatta att bli ridna på det sätt som man varit tvungen till den här vintern.

2010-02-26 @ 20:57:44
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0