Ryttarstugan.se

Jag går ofta in på många olika ridsport webbutiker och skulle nu vilja tipsa om ryttarstugan.
Anledningen till att jag gör det är för att de nästan alltid har riktigt roliga produkter som är "inne" på deras outlet. Som ni vet är jag en liten snåljåp och älskar att handla på REA. Är ni precis som jag så tycker jag ni ska kika in på deras outlet. Just nu har dem bla:

Kingsland silver väst för 599 kr istället för 1199kr



Dyon difference(dressyr) 2100 kr istället för 3650 kr

"anti" bit martingal från glengordon. 360 kr istället för 450 kr! Vill verkligen beställa
Senskydd från prestige för 850 kr istället för 1700 kr

Har förut bland annat köpt mina Glengordon tävlingsset från ryttarstugan, ni vet Yrrolls mintgröna och Pis beiga?
Nu är jag även sugen på schockemöhle schabrak + huva som finns på hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Victoria

360kr istället för 350kr? Ingen bra deal tycker jag, hahaha! :)

2010-02-17 @ 20:33:47
URL: http://victoriastraning.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

dyon tränsen är ju så SJUUUKT snygga :D

2010-02-17 @ 22:33:50
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0