Tätt schema den här veckan

Har en riktigt tuff vecka framför mig. Bla ska ett stort svenska arbete in och så har jag spanska prov på Fredag, och som ni vet jag kräver jag att ja ska få MVG i typ allt arbete jag gör så jag måster plugga hårt! :P Men sedan har jag även en rätt proppadvecka på hästfronten med! Men det är BARA kul!

Bla var jag iväg och red Pi på kvällen igår så var hemma vid halv 10.

Idag ska jag till Västerås (bor i Leksand) och träna Yrroll, innan det ska jag hinna fixa stallet och rida Pi, Louise Haaga ska som sagt trimma Yrroll idag sedan sitter jag förmodligen upp efter och känner igenom honom. Kommer hem inatt vid 12-1 någon gång.

Imorgon så ska jag rida båda hästarna sedan ska jag på "möte" med en hästägare. Säger som sagt inget mer! Efter det ska jag förmodligen till gymmet med älskade supertränaren! Just det ska även åka till hästberg och Rida mellan 2 och 3 på dagen.

På Fredag så är det trimmning av Yrroll som gäller, Pi får vila Sedan smörjning av all utrustning. Sedan har jag ju som sagt Prov och ett arbete som ska in på Fredagen.

Smörjning av bla detta träna


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grymt snyggt träns!! :)

2010-02-17 @ 18:33:58
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0