Vilken natt!

Sov själv i natt för första gången på säkert 2 år(bortsett från tävlingar och träningarna för Louise) Tror ni jag kunde sova? nej. Efter att ha försökt i 2 timmar tog jag in en av hundarna som inte kände sig allt för bekvän omslingrad av mina ben och armar. Behöver jag lägga till att jag höll fast han så mot hans vilja också? Halv 4 tog jag mig i kragen och lät han gå ut. Efter det somna jag. 2 timmar senare var det bara att stiga upp och se den sista perioden av Sverige / Finland. Är man Hockeyfru är det något man måste! Efter skolan som börja 8 och sluta halv 4 så gick jag till gymmet och nu sitter jag här. Har precis tagit in hästarna och mockat klart. Nu är det Plugg som gäller!


Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Förstod nästan det! Han ser väldigt stor ut! Min plutt är bara 158 :P

2010-02-23 @ 13:11:57
URL: http://cathie.se
Postat av: Syednatalia

Great site and interesting informations. THX!

2011-03-30 @ 12:15:00
URL: http://syednatalia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0