Är det ett skämt?

jag börjar undra om dolda kameran härjar omkring mig eller något?

Minns ni när jag var på väg ner på södertäljes nationella tävlingar med Yrroll och Pi? Vi åkte ner på Torsdagen eller Fredagen, eller åkte ner? Vi kom 5 mil utav våra typ 30 planerade mil ;) Bilen börja koka i rondellen i Borlänge. Som tur var så kom en otroligt snäll kille och hjälpte oss bort från rondellen som vi stoppade upp. Efter några timmar i kylan i Borlänge så kunde vi med hjälp av två bilar ta oss hem. Det var den Vita volvon.

Én vecka senare? Så gick något sönder på vår Opel. Där sket sig ännu en nationell tävling

För två tre veckor sedan böt vi opeln mot en ny volvo. EN vecka senare börjar el fels knappen lysa och några dagar efter det kokar den. Så nu kör vi runt med en jädra snygg bil som lånebil av bilkompaniet medan dom fixar bilen vi köpte för någon vecka sedan. Det tråkiga är att den tyvärr inte har dragkrok så kommer int iväg på träning fören den nya bilen är fixad. Och funkar inte den bra sedan kommer bilkompaniet ta tillbaka bilen och då funderar vi på att köpa en hästlastbil istället. Byta in transporten och lägga bilpengarna imellan. Vi kommer dock inte upp till 200 000 så det blir något begagnat.


Opeln och min chevaltransport som förövrigt SUGER. Så köp INTE en sådan! :)

Kommentarer
Postat av: Pim

Låter som ett rent helvete ;)

Böckmann och Ume är det bästa transporterna tycker jag :)

2010-01-07 @ 15:55:04
URL: http://pimkarlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0