championat. igen

Räknande ihop mina championatspoäng idag eftersom klubbarna ska ha in det. och fick ihop hela 111 poäng! Inte dåligt va ;) förra året fick ja ju 42 eller vad det var? Jag som trodde året var ett riktigt piss år. men så farligt var det ju inte endå. Så nu måste jag få skryta lite och få upp självförtroendet för den här säsongen!

Visst är inte 111 poäng såå mycket. men det var bra mycket mer än förra året.

Helt underbart väder ute! Så blir nog kondition på yroll. ska cantra nån kilometer och få upp flåset. (notera att det inte handlar om recea(stavning?) utan om samlad galopp i något längre tempo.

Pi ska få jobba mycket tempoväxlingar, öppna och slutor. vill åka till ridhus så man kan arbeta lite med arbets piruetterna. Har ju inte broddar på dem så riktigt onödigt att göra något sånt i hagen eller på en äng.

Kommentarer
Postat av: sara

sv; Haha oj! Jo de vet jag, vet inte riktigt vad jag tänkte på! haha tack för upplysningen XD

2010-01-04 @ 14:30:23
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: sara

sv; Jo det är väl lite pga det som jag känner att vi inte är säkra än! Antingen har det gått bra eller såhar vi stannat ut oss på typ fjärde hindret så vill få ett par riktigt bra rundor på rad liksom, så att vi kan kvala och kanske t.o.m. starta msva :)

2010-01-04 @ 16:20:53
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0