Fina Pi

Är precis inkommen från stallet för lite lunch/Fika. Har mockat och fixat stallet, ridit pi och gjort lite ny hål i läder som behövdes. Pi var riktigt fin i slutet av passet. Började med att rida ut där jag travade mestadels. Hon var otroligt pigg och hade knäna uppe i hakan. Försökte sitta ner en gång men det var ju omöjligt. haha hon är så söt! Sedan när vi kom hem igen så jobbade jag henne lite på samma sätt som för Louise igår. Och det gick riktigt bra. kunde verkligen känna linjen ner till bakbenen och hur hon jobbade på med baken under sig. En ära att rida den här ponnyn varje dag! :)

Om ca 40 min ska vi bege oss mot rättvik för sista passet den här helgen. Så slänger i mig lite mackor och ska ut och fixa yrrol om fem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0