Hur jag lägger pengar på ryttarutrustning

För mig är det lite mer tvärtimot mot hästutrustningen. Det viktiga för mig är snygg hjälm och stövlar.

Hjälm: runt 3000. Viktigt med en snygg hjälm. Jag har en JW för ca 2500. beroende på var man köper dem, och vill gärna köpa en charles owen (svamp hjälmen) ;)

Tävlingsskjorta: Så lite om möjligt, köper gärna på rea, den syns knappt endå. men max 400

Kavaj: runt 3000 En kavaj som ska ha en figursydd form. Gärna lite längre. men var helt kär i korta kavajer förut. har en epson eller vad den nu heter oc ligger runt 2000

Ridbyxor:Ca 500 Köps också gärna på rea. Har inga speciella (domani)

Ridstövlar:ca 3-4 000 föredrar läderstövlar och det fulaste som finns är förstora i vaderns eller för korta i skaftet. Mina jag har nu har blivit försmå. DET fulaste som finns!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag e också allergiskt mot förkorta stövlar... :P

2010-01-08 @ 14:11:19
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0