Yrris pass

Yroll var riktigt fin idag! :) Började med att rida ut på honom då jag hade planerat att busa lite i galopp. Men det var så mycket skotrar ute så jag bestämte mig att  cantra lite på grusvägarna och sen när ja kom hem filma mamma och tog kort. Betteriet dog tyvärr ganska snabbt men tror hon fick med en gång när vi gjorde galoppombyte i vart fjärde :)

Någon som har koll på det "nya((?))" märker Antarés?? Bara älskar flyghuvan! så den ska jag beställa hem. En råtta har nämligen härjat i min sadelkammare och ätit upp Yrrolls fina mintgröna glengordon mössa! min favorit ju :( Sen även en Agria och pis röda som hon vann DM i.


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Tack :) nej jag har han endast på foder ;) Då gick ju vi på typ "grannridskolor" hahah eftersom jag red på Gladö :P

2010-01-03 @ 20:17:59
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: ebba

Antarés grejerna är faktiskt himla fina :)

2010-01-03 @ 22:24:44
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0