Dagens pass

Träningen med Pi gick bra. Hon var väldigt glad så att säga. Eller okej hon var mer eller mindre galen. hon BRALLA! Pi brallar aldrig!! Kan inte minnas någongång hon bockat med mig? men idag höll jag på att flyga! Hon hoppade super också, men mellan hindren hade jag desto mer problem :P haha

Stigbyglarna var super! Lätta så de sitter kvar på foten (jag brukar ofta tappa dem på Pi) Det är bred platta så man får extra balans och det är "dubbar" där foten är och ger alltså då bra fäste! Känns väldigt bra. Riktigt ful/snygga!

När vi kom hem red jag även Yrroll, skritt i lite mer än en 30 min.

Filmer kommer!
Såhär fult sitter jag när Pi hoppar så mycket med ryggen, man flyger!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-06 @ 23:20:03
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Martina

Okej! Tack för tipsen, ska absolut kolla upp det.:-) kan kanske vara värt att åka lite längre till en bra tränare någon gång ibland.

2010-07-07 @ 08:09:10
URL: http://martinajanols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0