Dagens pass

Det blev som ni ville! Pi fick blåa och Yrroll rutiga stigbyglar. Duca stibyglarna verkar verkligen skit bra! Det väcger absolut INGENTING! Jag som tyckte hööks stigbyglarna var lätta liksom, de är som tegelsten mot duca! Då ska vi inte tala om mina gamla, haha.

Har ridit båda. Pi blev det lite uteridning där jag red mycket tempoväxlingar och så flytta jag lite i galoppen, hon var skit pigg!

Yrroll red jag ännu mer tempoväxlingar på, han är så jäkla seg och det är skit svårt att rida honom utan sporrar, eftersom man verkligen måste driva hela tiden! Ska man ge honom någon energi boots kanske?:P 5 kg havre hjälper inte! Haha han är så söt! allt går i slowmotion!

Nej nu ska jag sluta svamla! Ska in i duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0