Död!

nu är jag hemma från jobbet. Hahah jag ska alltid överskatta min egen förmåga. Eller min ork rättaresagt. Planerar alltid att jag ska komma hem väldigt pepp på att rida efter en hård dag med jobb mellan halv 11 och halv 8. Nu sitter jag död som en fisk efter middag och ingen häst är än riden. Så det är dags att ge sig ut nu! Har inte sovit något alls de senaste två dagarna utan vart klarvaken hela nätterna till 5 på morgonen, DÅ har jag somnat. SÅ har sovit ca 8-9 timmar på två dygn! Nej nu ska jag rida innan det blir senare!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Stackare, passa så du inte jobbar ihjäl dig hörredu! Jag som tycker jag har det jobbigt som är klar i stallet vid 8 på kvällen :P

2010-07-14 @ 21:14:05
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/
Postat av: Lola

Nu eftersom jag börjat blogga igen måste du tipa läsare om mig :P annars slutar jag igen! HAHA! ;)

2010-07-14 @ 22:23:23
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0