felicia

Idag har jag jobbat från 9 till halv 7 därför det inte vart någon uppdatering. ÄR svårt när jag jobbar så "mycket". Idag har jag inte ridit, inte ens vart i stallet då mamma jobbar hela natten och slutar 1 imorgon och Bosse jobbade kväll och då har jag ingen skjuts. Det går inte heller några bussar efter fem och nu när det är helg kanske det går 3 st på hela helgen? JA, så är det att bo på landet!

Efter jobbet gick ja direkt hem till Andreas som tar ca 30 min. Att gå hem från Leksand till mig tar ungefär 1½. Så ja, då förstår ni varför ja inte gått hem heller :P

Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar, dessutom kommer mina kusiner och då blir det bra med uppdatering. Felicia brukar rida Pi när hon är här så får hon lite lektioner varje dag. Senast som de var här så slog hon nytt rekord i hoppningen, 70 eller var det 80 cm? Med Pi. Super duktig blir hon hela tiden!


ser ni hur liten hon e?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0