Hästarna ridna

Nu är hästarna ridna och stallet klart. ÄNTLIGEN middag! Har inte ätit sen lunch idag och har ju jobbat till halv 8.. Det är snällt att någon kunde mocka lite när man är ledig hela dagen.. Men NEJ.

Först red jag yrroll som jag satt upp på klockan 8. Red han en timme i dressyr och han var fin. Hade på gramanen och den hängde helt i slutet och han var lite lättare i munnen än vanligt. Sedan var det stretching och linimentning, mocka två boxar och ta in de andra hästarna. Upp på Pi halv 10 som jag red till nu. Gick inte särskilt bra, hon var spänd och pigg och jag väldigt irriterad och hungrig, så när hon var fin gav ja upp, så red ca 35 min. Och nu äter jag som sagt äntligen middag.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du måste ta det lite lugnt Sarah! Jag hoppas att du sover riktigt länge på helgerna så att du inte sliter ihjäl dig! Du är en riktig kämpe som orkar hålla på halva nätterna! :)

2010-07-23 @ 23:10:08
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0