När Sarah rensar.

Jag är ju lite dålig på uppdatering nu när jag jobbar och ska rida, samtidigt försöker jag få någon ordning i stallet, umgås med pojkvän och kanske i varjefall hinna se EN vän EN gång i månaden..

Så nu är jag snäll och tänkte bjussa på lite sneakpeak hur det ser ut i stallet och sadelkammaren. Men bara lite, för tänkte göra en film lite mer ingående. Har ingen såndär super kamera som ALLA andra bloggare har. Utan fotar med min filmkamera som jag fick av min pojkvän för att kunna filma mina tävlingar. Gulligt va, huh? :)

Efter att ha både rensat och tvättat skydd insåg jag att jag er en skydd-aholic.. Mint lika mycket skydd till i stallet som ska slängas, säljas och några av de som ligger här har just nu en borttappad maka.

Stallgången får stå för den största pressen. Alla saker jag samlat på mig i 10 år ligger utslängt överallt. OBS!! när ni ser dessa bilder är en fjärdedel insatt i sadelkammaren. Det är BARA rester kvar på golvet här. Och då har ni inte sett detta än:

Spolspiltan. Som sagt, allt bara bara utslängt.

Men nog allt blir det ordning och reda i min sadelkammare. Här får ni en liten titt på ett hörn. Jo, insåg precis att jag var en bett-aholic också... närmare 30 bett har jag. KANDAREN HÄNGER UPP OCH NER FÖR ATT DEM SKA KUNNA SITTA FAST. ÄR INTE HELT BAKOM FLÖTET, innan någon lägger en kommentar, hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi alla har olika liverfarenheter, så nej du är ej en fjant :)

Åh har du också en c-ponny som ska säljas? Jag håller på att överväger att sälja min stjärna, men det gör så jävla ont! Hon är verkligen min favorit. Men hon är 17 år nu, och sparar jag henne och rider henne i 1 och ½ år till så är hon 19 helt plötsligt.. Jag behöver pengarna för kunna köpa en till storhäst. Så jävla svårt, men det går knappt att satsa med en ponny och en häst..

2010-07-21 @ 21:02:56
URL: http://conler.se
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv tacj så mycket :)

2010-07-21 @ 21:17:48
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha man kan ju iaf inte påstå att du hade lite grejer ;D

2010-07-22 @ 10:05:02
URL: http://raneryttaren.blogg.se/
Postat av: angelica

gud vad mycket saker, och mycka ensamma skydd ;)

2010-07-22 @ 10:13:04
URL: http://ayohli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0