Träningar

Har fått tiderna till höstens elitsatsning på skästa. Ska bli skönt och komma igång med träning för Louise igen. Nu blir det inte någon kontinutet på hoppträningar utan tar de chanser ja kan för att träna för Ulf Johansson. Känns som jag tappar så mycket när ja inte rider för henne, eller liksom att utvecklingen stannar av. Borde rida minst en intensiv helg i månaden för henne. ;) Blir något pass för Pether Markne i höst också, han har ju tagit upp sin egen satsning igen och därför inte blivit någon träning iår.

Träffade även på en tjej, eller ska ja säga kvinna? haha på jobbet igår och hon ska hjälpa mig lite med dressyren på Yrroll. Hon är ingen utbildad tränare med duktig ändå så hon ska rida honom någongång och kanske träna mig. Hon tränar även min bästa kompis Ida Greek. Ni vet fuxen ja hoppa lite.? I vanliga fall rider jag dressyr för grand prix ryttaren marianne Westberg, Nan, men det ha rinte blivit av på ett tag och vill få fart på utvecklingen.



"Jag hatar att stå och trampa på samma ställe. Man måste göra något för utveckling, framgång kommer inte av sig själv."



Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0