Betyg.

Skolan är näst intill över. Imorgon är det riktig avslutning. Även om ja typ tog det i Fredags ;) Haha. Sprang förbi några lärare idag och kollade vad jag fått på de senaste proven ja skrivit och även slutbetygen. Vilket lät väldigt lovande.
MVG i näthandel B
MVG i inköp och varuhantering.
MVG i Spanska steg 1
MVG (?) i Specialidrott B (Läraren sa att jag borde vara super nöjd men har inte fått veta betyget..)
MVG i småföretagande a. Läraren hade dock satt VG men sa att hon tänkte ändra till MVG, om hon gör det eller inte lär visa sig. Men man kan ju hoppas. :)

Sedan tidigare har jag: (kan vara fel någonstans eller glömt ett ämne, men de här har ja koll på iaf)
MVG i information och layout
MVG i försäljnings och serivce
MVG i näthandel A
MVG i praktiskt marknadsföring A
MVG i projekt och företagande.
MVG i datorkunskap
VG i administration
VG i Svenska A
G i Matte a
G i Engelska a
G i Estetisk verksamhet

Haha suger på matte, engelska och svenska. De viktigaste ämnena liksom. FAIL.

Kan även säga att innan jag började på gymnasiet och mitt program handel och administration hade jag IG-varning i allt. Jag prioriterade helt hästarna och sa att de gick framför precis ALLT och struntade helt i skolan.. Nu är jag liiite smartare och försöker proritera rätt i olika situationer. Men det jag vill säga är att inte ge upp. Sedan är även HP ett väldigt bra program, framförallt i Leksand.

Mira och jag


Utan Mira.


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis, var stolt! :)

2010-06-11 @ 13:10:48
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Sofia

det var ju bra betyg! masa mvg :)

2010-06-12 @ 14:59:41
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0