Pryltips!

Jag är ju av den lite latare typen. Så är du som jag, så har jag verkligen ett bra tvätt-tips, som går fort och enkelt! Emin hästschampo är verkligen suuuper! Tvättade bla Pi med det idag! funkar bra både före och efter tävling och de innehåller lite linement. Det du gör är att först blöta hästen, sedan schamponerar du hästen, har du brottom drar du bara av med en vattenskrapa eller så sköljer du av hästen. Skummet är inte farligt så det gör ingenting om det blir lite kvar.

Det är enkelt, går fort, hästen blir ren och det innehåller liniment.


Kommentarer
Postat av: Hanna<3

Sånt är jätte bra :D (använder oxå det) ;) hehe jag är lat x)

2010-06-06 @ 22:55:57
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0