Ridit Y

Var så himla sugen på att rida ett riktigt dressyrpass på Yrroll idag, så jag klädde på mig och tog mina älsklings stövlar, pioneer crocodile, och gick ut. Ja ni tror inte det spöregnar eller? Vill ju inte förstöra stövlarna så jag gick in med dem och bestämde mig för att vänta och se om vädret skulle ge upp. Ja, det gjorde de så då gick ja ut men tog mina gamla stövlar. När jag kommit ut och hoppat upp på Yrroll, ja ni tror inte det spöregnar då??? Jahap. Bara att göra det bästa av situationen så jobbade han på en grusväg där det är lite skydd för regnet och red slalom till en början, vill få igång bakbenen så red honom framåt hela tiden med stöd på bettet, i början gick han i väldigt öppen form men sökte sig ner ärligt efter ett tag. flyttade honom även i slalom på vägen i både skritt och trav. Han var fin. :)

Nu värmer jag mig med kaffe och varma mackor :)

Kommentarer
Postat av: caroline

SV: ja precis nästan alla leverantörer har som krav att man har en fysisk butik och minst 100 000 som ingångsorder det är synd för så är det inte i klädbranschen där räcker det med en webbshop.

2010-06-22 @ 13:36:39
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0