1 kg godis

Usch vad kallt det är idag! Har tagit en mys-stund med de saknade hästarna, verkade ha vart saknad av dem med, Yrroll var suuper glad! Samma sak med hundarna, Rexi lämnade mig inte för en sekund igår kväll och de hela slutade med att vi delade säng. hahah.

Ska lägga mig i soffan med godis nu. Har fått 1 kg godis från insjön då de alltid delar ut 1 kg godis fr varje mästerskaps medalj man tar (EJ KM) Haha hade jag ridit Yrroll för Insjön med så hade jag fått 2 kg godis. Dock är väl godiset nästan gammalt och hårt nu då de legat och väntat på mig i skolan ett bra tag:P

Kommentarer
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Det hade blivit mycket godis, vad man skulle få ont i magen :P

2010-03-31 @ 18:20:00
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0