Dagen

Har lite tid över, så jag tänkte skriva lite snabbt om dagen. Var ju som sagt och tävlade idag men ville hålla det lite "hemligt" för att bara kunna fokusera på mig och hästen. Vi åkte hemifrån klockan 12 och kom väl dit vid 1 och tror inte jag starta första klassen fören vid 4? När jag höll på att gå banan till första klassen(1.20) Så ropa de upp vårt registeringsnummer på bilen och sa att ägarna skulle gå till bilen på en gång. Ja då hade Yrroll fastnad och fått panik och haft sönder inredningen i transporten. Dock var han helt fri från skador, inte ens en liten skråma. så vi kollade honom och lastade sedan in honom på andra sidan. Första klassen 1.20 vqr han väldigt fin, mamma var super nöjd över honom. Jag med såklart! Hade ett ner på sista i 3-kombinationen. Ca kl 7 startade jag sista klassen vilket var 1.30 där vi var felfria. Men ni tror inte jag lyckats dra på mig ett tidsfel. Haha typiskt mig, men var så nöjd över Yrroll så orkade inte ens bry mig. Även om man gärna hade spolat tillbaka tiden så man sluppit det där ynka felet. Under tävlingsdagen har det vartfull kallabalik,skriver mer om det imorgon. Men kan bla säga att det knappt fanns parkering, framridning, min kompis ramla av och bröt foten, hästar lösa. Och när vi kommer hem ligger Fidelie och skakar och har då fått kolik. Nu verkar hon bra och jag ska gå och lägga mig. Lägger in filmerna imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tur att han klarade sig så bra! Och Grattis till rundorna =)

2010-03-20 @ 23:19:07
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/hastarna
Postat av: Linn Skjetne

Stort jävla grattis!!!! :D

2010-03-21 @ 23:00:06
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0