Hemma

Nu är jag äntligen hemma! Är helt slut. och frusen! Var inte så jätte varmt imorse och vid första starten. Var felfri i första klassen som var LB och hade ett pet i La. Hon var super galen i första klassen, men hon är som bäst när hon är galen. I La så gick ritten som i vågor ena stunden var hon super taggad och andra så orkade hon inte helt. Hon ville liksom så mycket men orkade inte till 100. Rivet var mitt fel då jag tappa rytmen i svängen och placerade henne lite nära. Men hon var super duktig och super glad!

Var 20 minus i morse vid första klassen, sedan kom solen och det blev ca 2 grader och då var det väldigt behagligt. D-ponnyerna gjorde riktigt fina runder då jag stannade för att se Madde och Danai. båda bllev placerade och gjorde riktigt fina rundor.

Pi hade absolut kunnat gått in och hoppat la/la+5, men hon har ju inte tävlat sedan September. Så var lite schysstare mot henne att ta några småklasser.

gör utvärdering av tävlingsplatsen sedan. Kan säga att jag och mamma höll på att ryka ihop totalt på tävlingsplatsen när vi kom dit. Ingen koll för fem öre. Men sedan blev det bättre. Vi är så ruttinerade så vi behöver egentligen inte vara beroende av andra utan kan lösa saker själv på tävlingsplatsen utan att behöva stressa.

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: ja det suger :s kul att det gick bra iaf! :D

2010-03-06 @ 17:24:29
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: elin

du! jag måste fråga dig en sak!

det var någon som sa att du hade pratat med överdommaren ang. bakbenskydden? :-)

2010-03-06 @ 19:04:03
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0