Mycket roligt händer

Hemma från sista dagen i skolan på 5 veckor!! :D gud vad skönt! Veckan slutade med 4 betyg som jag fick tillbaka och högsta betyg på alla. :)

Har precis vart och handlat lite foder. bla sport och B.vitamin till Yrroll. Sedan hästgodis, kaninmat, spån, betfor m.m. Helt galet dyrt. mer än 1000 kronor. Håller på med fel sport som sagt.

1 Apil kommer mina kära kussar och morbror( vet att ni läser det här ;) ) upp. Har en ganska roligt månad som kommer nu. Bla ner till Stockholm(eller ska jag säga hem till?) där jag och Andreas ska ta en liten weekend off och bara shoppa i massor! Sparat pengar sedan Januari nu ;) Sedan kommer som sagt mina kusiner hit. Jag har en del tävlingar som väntas. Jag ska förmodligen få mina nya kära ridstövlar. Jag går på högvarv och är ganska glad just nu! nästa vecka väntas en resa ner till Västerås och Skästa gård och på Onsdag har jag john Hickey träning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0